¿Com s'envien les compres realitzades?
Les compres s'envien assegurades per missatgeria a través de MRW, UPS, Fedex o similar al domicili del client o al lloc on aquest ens indiqui.
Quin és el cost de l'enviament?
L'enviament d'una comanda dins la península o les Balears, d'un import superior a 100€, és sense cost i en la resta de destins el servei està parcialment subvencionat.
El preu de l'enviament sempre es veu abans d'acabar la compra.
Tarifes:
- Península i Balears: Compres fins a 100€ (+iva) segons la població del client entre 5,95 i 7,95€ (+iva). Per a compres d'import superiors és gratuït.
- Canàries: 20€
- Ceuta i Melilla:35€
- Països de la UE: Entre 20 i 35€, depenent de la distància.
- Altres països: En torn a 60€, pots consultar amb Atenció al Cliente el cost per al teu país en particular.
- Per compres fetes des de Canàries, Ceuta, Melilla o des de fora de l'UE: Els impostos i despeses de gestió duanera no són inclosos en el preu i les pagarà el client en el moment de l'entrega del paquet. Informa't, abans de realitzar la compra, de quines poden ésser aquestes despeses. Les tarifes varien d'un lloc a un altre i no tenim control sobre elles.
- Els preus mostrats a la botiga són amb l'iva inclós i són vàlids arreu de l'UE. Quan s'introdueix l'adreça d'enviament apareix el preu sense l'iva, si aquest no és aplicable.
- En el pagament contra reemborsament l'empresa de missatgeria cobra, en el moment de l'entrega, un 3% (+iva) de la quantitat restant. Aquest import apareix sumat a l'import del transport abans d'acabar la compra.
- Alguns països poden tenir restringides les importacions de joies. Assegureu-vos de conèixer la legislació del vostre país abans de fer la compra. En cas de dubte, contacteu amb Atenció al Client per estudiar el cas.
Quin és el termini d'entrega?
- Gestionem la teva comanda perquè en la data prevista, oferta o confirmada, i en tot cas, en el mínim termini possible arribi on ens hagis indicat. En cada article figura el temps previst d'entrega. Els anells o aliances que s'han de fabricar a una mida concreta i/o fer una gravació personalitzada, tenen un temps estimat d'entrega d'entre 3 i 5 setmanes, generalment no excedeix de 4.
- Si necessites un termini més curt d'entrega o un horari en concret d'entrega, si us plau, contacta amb el nostre equip d'Atenció al Client.
- Vacances: En els períodes de Nadal, Setmana Santa o del 15 de Juliol al 30 d'Agost el personal fa torns de vacances i les comandes es poden enderrerir. Si la teva comanda ha de coincidir en un d'aquests períodes no dubtis en consultar-nos la data prevista d'entrega.
- Quan tenim en estoc l'article adquirit, el lliurament es fa en els dos o tres dies posteriors.
Què passa si no estic a casa en el moment de l'entrega?
- Si el client no hi és en el moment de l'entrega, l'agència de transports el telefonarà per concretar un nou lliurament. Si això no fos possible, deixaran al client una nota d'avís perquè pugui posar-se en contacte amb l'agència i concertar un segon intent de lliurament, sense despeses addicionals. Si no fós possible fer-ho, passats uns díes, la agència ens retornarà la mercaderia.
- Si al client li resulta més còmode, també pot desplaçar-se a les instal·lacions de l'empresa de missatgeria i realitzar la recollida personalment.
Es pot comprovar el paquet en el moment de l'entrega?
- Si en el moment del lliurament del paquet, aquest estigués visiblement danyat, s'haurà d'indicar en l'albarà d'entrega del transportista i comunicar-nos-ho de manera immediata per escrit al servei d'Atenció al Client. De no fer-ho així no es podrà tramitar cap reclamació davant de l'empresa transportista.
- En qualsevol cas, s'haurà de comprovar que els articles han estat lliurats en perfecte estat abans de les 24 hores següents a l'entrega del paquet.
Com puc saber si la meva comanda ha estat efectuada correctament?
- Rebràs un correu automatitzat de confirmació de que s'ha rebut la comanda als pocs minuts, i si tenim algun dubte sobre el mateix, una trucada de telèfon i/o un missatge al següent dia següent hàbil.
Es rep una factura de la compra?
- Rebràs una factura provisional per correu electrònic un cop haguem rebut el pagament de la comanda i una factura definitiva a l'interior del paquet amb la compra.
Si no rebo la meva comanda, després de rebre l'avís de que s'ha enviat, què he de fer?
- En el moment de que nosaltres sol·licitem la recollida del paquet per ésser enviat rebràs un codi de seguiment. Els paquets s'entreguen al llarg de les 24 o 48 horas següents (una mica més a Canàries, Ceuta, Melilla, o estranger). Si passat aquest termini no ho haguessis rebut posa't en contacte amb Atenció al Client.
He enviat un e-mail i no rebo resposta. Què passa?
- T'aconsellem utilitzar WhatsApp, actualment és el sistema més ràpid. No obstant, contestem a tots els correus electrònics dels nostres clients abans de les 24 hores hàbils següents a la seva recepció. Si no has rebut resposta, si us plau verifica la teva carpeta de missatges de correu no desitjat. Si tot i així, no trobes cap resposta, si us plau, posa't en contacte amb nosaltres mitjançant el telèfon d'Atenció al Client.
Tant a la nostra web com a la nostra botiga física -destinada únicament a les joies per a compromís i les aliances de noces- us mostrem un amplíssim assortiment de models elaborats amb or, platí, carboni, titani, acer, tàntal, zirconi, plata, etc.
Veure els models, amb els seus preus i característiques
Gràcies per visitar-nos. Per a qualsevol consulta addicional pots comptar amb el nostre equip.